2012-03-13
 11:34:45

So long, no seen!

I´m back! Lillen har ont i magen, min stackars plutt. Men nu kör vi på mjölkfritt och hoppas det ska bli bättre! Eller hoppas vi det? Vill ju inte att han ska vara allergisk, men vill att han ska må bra! Jobbig känsla det där. Hoppade ju på en 10 veckors challenge på Facebook för att komma igång med träningen. I början gick det jättebra, tränade 2 ggr/vecka, åt inget godis i veckorna. Började känna mig stark och smal, märkte att ändrad kost gjorde att jag inte kände mig uppblåst på kvällen och plankan gjorde mig starkare i magmusklerna så de orkade hålla in magen hela dagen. Men så kom alla sjukdomar, huvudvärk, massa strul med liten, och den dåliga disciplinen och allt sket sig. Nu har en ny startat och jag är på!! De här 10 veckorna ska jag röra på mig minst 30 minuter per dag, träna 2 ggr/vecka, minska på mängden kolhydrater, minska mängden sötsaker. Nu ska det fungera! Om 10 veckor, 27/5 - 12, gör vi en utvärdering! Kram!
Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: