2010-08-27
 08:06:18

Hua!

Jag undrar hur länge min kära son tänker vakna så här tidigt. Hela veckan har han vaknat runt 5, undantaget igår, då vaknade han halv 5. Jag tycker inte att det känns helt ok.. Jag blir helt knäpp i huvudet av det, orkar ingenting på dagarna och blir helt deppig. Och det ska jag säga, den som får ta skiten är min älskade sambo.

Nu är det bara en dag kvar till festen, känns inte som om nåt är färdigt.. Allt ändras bara fram och tillbaka hela tiden. Men jag tror nog att det blir lyckat ändå. Ska fortsätta planeringen under dagen och i em får vi börja med maten. Ska även försöka ta mig ut på en promenad idag, känns som om jag behlver lite frisk luft och Anton ska få gunga och krypa runt på lekparken!

Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: