2010-09-16
 08:15:36

Sovmorgon

Efter en jobbig kväll med tre kaskadspyor från min käre son, så överraskade han med en lugn natt och en sovmorgon ända till 7.30. Dock var jag så rädd att han skulle spy i sömnen och kvävas av sina egna spyor, så det blev inte mycket till sömn för min del ändå.. Som tur är verkar hjärtat mitt må bra idag iaf.

Häromdagen fick Anton äta lunch alldeles själv. Jag gav han en sked och en skål med mat. Och han fattade principen, ner med skeden, skopa upp mat, in i munnen! Mycket hamnade ju utanför, men ändå!! :)

Ris, kycklin och broccoli.

Anton har missuppfattat grejen med sin gåvagn också, han tror att det är han som ska ut och åka vagn eller nåt..



Och så måste jag visa en bild på Anton när han gungar i sina regnkläder! :)

Min fina älskade Anton!
Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: