2010-09-02
 14:59:52

Tävling med Sandra



Jag tävlar om en valfri filt från pledd.net hos Sandra
Var med och tävla här du också!


Nu har du chansen att vinna en valfri filt från Pledd.net upp till ett värde av 699 kr + frakt.
Pledd.net har dessutom personliga filtar där man kan få barnets namn, födelsevikt osv. ifyllt. Perfekt till dig som precis fått en liten, väntar barn, till dop eller varför inte ge bort som gåva.

Det enda du behöver göra är att gå in på pledd.net och välja ut en filt som du helst hade velat ha. Är det med tryck, skriv i så fall barnets namn och den text du önskar ha med. Det kan vara följade
  • barnets namn
  • födelsedatum
  • födelsetimma
  • vikt
  • höjd
  • dedikation (”Från Gudmor”, ”Från Mormor och Morfar”, eller annan godtycklig text.)
Kopiera sedan bilden och texten och publicera i din blogg. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och skicka kopian till mig på [email protected]
Glöm inte email eller bloggadress!

Tävlingen avslutas den 20e september kl 17.00
Tusen tack till www.Pledd.net och som sponsrat till denna tävling!

Jag är såklart med och tävlar! Jag vill vinna PLEDD HIPIS till min vän Sanna, som om några veckor får sin efterlängtade lilla bebis. Denna filt passar bra då de inte vet om det är en liten pojke eller flicka som tittar ut!
Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: