2010-09-09
 22:14:48

Tröttare än tröttast

Hade planer på att bara duscha och sen gå och lägga mig. Sen kom jag på att jag ville kolla alla bloggar med och nu sitter jag här, 40  minuter senare.. Tar alltid så mycket längre tid än vad man tror att ta sig i säng. Alla de små "måste" och "ska bara" blir till timmar. Iaf för mig.

Trött är jag med, var uppe sent igår med, kollade på Kungarna av Tylösand.. haha. vilket sjukt program! Fattar inte hur man kan vräka ut sig så och bete sig så å tv. Jag kände mig 100 år gammal! :)

Imorgon är planen att ta kort på mina fynd, träffa Becca och Olli och leka en massa.

Nu borde jag lägga mig, ska bara..

Allmänt / 1 kommentarer


Sofia - Mamma till Levi (inget lösen längre)

haha jag vet precis hur det är med dessa "måsten" och "ska bara.."



hihi

men så skönt med lite egen tid ju! :)



PUBLICERAT: 2010-09-09, 23:22:47 | URL: http://sofiahivall.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: